fredag 8. februar 2008

DET SNØR!!!!!!!

Det snør, det snør, tiddelibom! Det er det det gjør, tiddelibom! No snør det mye mer enn før, tiddelibom og huttemeitu!!

DET SNØR!!! Jepp det e helt sant. Her i Osaka snør det. HER i Tezukayama snør det! Og her snør det SJELDENT. og når det først snør, så snør det bare i luften og legger seg ikke på bakken, og det sludder gjerne i stedet og. Men no snør det!!! Tykt i tykt. Store hvite flak. Det legger seg alle steder og på bakken! Blir så utrolig gla!! Og eg har vært å tatt på snøen no. Hittil har eg kun sett snø når eg har kjørt tog. På over ett år har eg ikke kjent snø, men i dag ville sjebnen det annerledes. Eg fikk "leke" i snøen :D
No er det endelig vinter!!!

Ps: og alle sykler fortsatt på sommersykkler i såpe glatt snøføre, med paraplyen i hånden.




Ingen kommentarer: