fredag 8. februar 2008

Mie

Har endelig vært å besøkt teamet (GUS) som er her i Japan. Fant ut at det var på tide siden de drar tilbake til Norge i begynnelsen av mars. Så etter å ha forsovet meg til gudstjenesten, satte eg meg på toget ut til Kawage i Mie. (Mie er foresten et fylke her i Japan :P) De bor på en måte litt ut på landet, så det e ikke bare bare å komme seg ut der med tog. Mens togene her kor eg bor går hvert 10-15 min, går toget der bare en gang i timen. Så når mitt ene tog ankom stasjonen hvor eg skulle bytte til siste toget, måtte eg vente en hel time på neste, pga at det hadde dratt avgårde bare 2 min før eg ankom. Typisk min flaks!! Menmen, et lite bakeri og en god bok, så gikk det ganske greit. :)

Teamet bor egentlig ikke i Kawage, men ca 15 min sykling fra Kavwage. Bare eg som ikke husker navnet på stedet. Og dessuten så ligger kirken dies i Kawage. Men uansett, steet de bor på er kjempe koselig med park rett med. De har et kjempe fint hus, og alle har eget rom, bortsett fra gutta, de deler. Huset tilhører egentlig Ingrid Aske, men hun er i Norge fortiden, så teamet låner. Selvom de bor litt på "landet" har de det meste tilgjengelig. Fornøyelsespark, butikk, universitet med masse ungdommer, og mye mer, i tillegg til omgivelsene.

Eg var der fra søndag til tirsdag, og det ble sett på film, spilt bowling, snakket og kost oss med mye digg. Foresten... Må bare skryte litt (for vet at ingen der heme kommer til å tro meg allikevel. Lover å scanne inn for å vise) men fikk 177 poeng i bowling på en runde. Jepp... Min personlige rekord no. E kjempe fornøyd, og selvfølgelig var alt fusllstendig beregnet :P hehe

Uansett, no kommer teamet snart på besøk her til Osaka, så då skal det bli liv og røre :D
Ikke at det manger ellers.. hehe

Ingen kommentarer: