torsdag 14. februar 2008

Et år eldre

Då var eg ett år eldre. Altså 22. Føles egentlig ikke sånn ut, men tall e tall og heldigvis for at det ikke e mer enn det. Så etter mail fra Marte Gjøvåg, har eg innforstått meg med at eg ikke endå er voksen siden hun ikke er det endå. Og ettersom eg e mindre enn hon, så blir eg altså aldri voksen, bare ett år eldre eller ett tall mer. :p

Selve dagen feiret eg med å jobbe. Men hadde en super bursdag forde. GUS teamet ringte på formiddagen og sang bursdagssangen for meg over tlf, Kids English klassen min sang og bursdagsangen og i kveldsklassen min fikk eg bursdagsgave. Ett sånn japansk "tørkle" som skal brukes til å knytes rundt ting sånn at det kan bæres.

Har egentlig feiret mange ganger. For lørdag 10.feb. var hele koret på Royale Host etter øvingen. (En hver unskyldning for sosiale sammenkomster ;p) Ble en liten minifeiring og eg fikk gave fra koret. Et stilig "forkle" skjørt som skal knytes rundt livet.
Og onsdag den 13. var det valentinsparty i Takarazuka, med romantisk stemmning (levendelys, is, kaker, og mye mer). Vi hadde leker og synging, og det ble sunget bursdagsangen for meg og en til i meningheten som hadde bursdag.

Så en bedre bursdag kunne det ikke blitt!! Eneste som manglet var alle der heme i Norge. Savner dere kjempe masse!

PS: Kommer bilder, men de ligger på minnebrikken til Melanie og eg får de senere

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi gleder oss til en forsinket bursdagsfeiring sammen med deg når vi kommer neste uke. Godt at du har så mange gode venner!
Klem fra mamma og pappa