mandag 23. juni 2008

Siste MM og farvell

Aldri før har vi vært så mange misjonærer samlet på et misjonærmøte, mens eg har vært her i Japan. I tillegg til oss vanlige 13, var to tidliggere misjonærfamilier på besøk også, så vi ble nesten doblet i anntall (noe som var ganske kjekt :D ). Siden det var min siste gang på MM, fikk vi pizza og salat til lunsj og det var kjøpt inn masse frukt og nøtter, så eg var helt i himmelen. Hehe... Lise, kusinen min, var og med siden hun var på besøk hos meg den uken. Eg viste film, som en kompis (Henriksen) hjalp meg med å lage, om året mitt her i Japan og et lite utdrag av alt eg har opplevd. Ingebjørg holdt tale til meg og eg fikk en bok om japansk kultur og festivaler av alle sammen. Digger den boken :P Masse farger og bilder... hehe..

Ingen kommentarer: