mandag 23. juni 2008

Siste uke

Då eg offisielt ferdig med all undervisning og jobbing. Har hatt avskjedparty (matparty) med de fleste klassene, delt ut diplomer til de yngste, sagt hade til barna på Kids Club, hatt siste øvelse med koret og siste opptreden på avskjedsgudstjenesten for meg dagen etter.
Har fått så utrolig mange flotte avskjedsgaver og klemmer av alle sammen her. Kommer spesielt til å huske sangen som de i Nankai engelsk klassen min sang og spilte for meg og all den gode maten, Royal Host med koret og avskjedsgudstjenesten for meg etterpå. 13 stykker fra koret møtte opp for å synge og være med på kirke kaffen (dette er det meste som har møtt opp på en opptreden i hele år) . Det kan vel sies at det e i koret at eg har de fleste vennene mine :D Alt ble veldig følelses ladet. Fikk et bibelvers skrevet med kaligrafi på japansk til minne om menigheten og vi koste oss med karriris med salat til lunsj.
Er så rart å tenke på at noe e året her i Japan ferdig. Tiden har gått så altfor fort!! og når eg ser tilbake på alt eg har fått oppleve så forstår eg ikke at eg har fått tid til alt. Tror endå ikke at det har gått helt opp for meg at om 2-3 uker må eg si hade til dette fantastiske landet og alle de fantastiske menneskene som er her og som har blitt en så stor del av hverdagen min her i Japan. Alle vennene mine som eg har blitt så gla i, og alle i menigheten som har tatt så utrolig godt vare på meg og som har vært med på å gjøre dette året til et drømme år! Er utrolig gla for at eg fortsatt har Friday Cafe igjen og at koret skal møte en siste gang og gå på karaoke sammen. Føler meg liksom ikke helt klart til å å si hade og dra helt endå. Selv om eg gleder meg til å treffe alle i Norge og!

Ingen kommentarer: