lørdag 19. juli 2008

Pakking

HATER å pakke. Eller... Det spørs egentlig korfor eg pakker, men pakking for å flytte e noe hærk! At det går ann å samle opp så mye skrot i løpet av ett år. At det går ann å samle opp så mye ting i løpet av ett år. Har allerede sendt hem ca 50 kilo med båt i slutten av mai, og no ser det ut til at eg må sende enda en pakke til med båt. Kun forde flyselskapene som flyr til Europa har bestemt seg for å senke kilogrensen fra 30 kilo til 20 kilo på innsjekket baggasje. Eg har altfor mye. Har drevet og sendt med venner og når de har vært på besøk, men fortsatt ser leiligheten ut som om ingenting e vekke. E no inne i min andre pakke dag og har en dag til før eg må begynne å vaske ned alt. At så mye boss kunne ligge på så månge forskjellige steder rundt om kring e og utrolig. Har jo rydde hele leiligheten før vært besøk, noe som det har vært utrolig mange av de siste ukene. Uansett... Pakking e noe hærk!!!

1 kommentar:

Amalie sa...

Kjære Mie! Du er flink som pakker! Skjønner godt at det blir trist å dra, men det har jo vært en flott opplevesle og det er jo den som er viktigst å få med seg hjem! Lykke til med å få med deg alt (vi hadde overvekt, men det gikk bra fordi vi var fire)!