torsdag 17. april 2008

Date

Eg på ene siden av jorden, og han på andre siden. Mulighet til kun å møtes 2 ganger i løpet av et år. Ikke alltid like lett å forholde seg til det hele tiden. Det e då det e greit at Gud finnes. En å snakke med som alltid e der, alltid lytter og som hjelper gjennom tunge tider. Ikke at de tunge tidene har vært så mange av dette året, i forhold til ka eg hadde forventet meg. I tillegg til Gud, finnes også skype :D En fantastisk oppfinnelse som gjør det mulig å snakke og se hverandre via internett. En time hver dag før leggetid går fort. Og det gir også mulighet for moviedates. Hadde nettopp ettårs dag med JT, og film og kos stod på programmet. Webkameraet hans ble stillt inn mot tv slik at vi begge kunne se. Eg satt i godstolen min her i Japan og han i sin i Norge. Snack på begge bordene og filmen ble startet. Vi så Oceans 12. Selvom eg ikke kunne sitte i armene hans, var det ganske kos å kunne dele opplevelsen sammen, tiltross for halve verden mellom oss. Alt e mulig dise dagene :D
Savner deg masse JT og gleder meg masse til å treffes i USA! <3



2 kommentarer:

Anonym sa...

endelig litt oppdatering ja, og da ble like godt 3 :-)
du og jan tore e så søte atte, og du e utrolig fin med fall i håret! slutt å stritt d!
hils til vakre japan ;-)

Anonym sa...

E d mulig å ha d mer perfekt enn dokkar to??! Eg og vil ha en såå romantisk kjæreste!! :D