torsdag 17. april 2008

Jordskjelv

No har eg opplevd det og... Var ikke noe stort eller noe, men nok til at det begynte å klirre i hylene og eg kunne kjenne bevegelse. Et øyeblikk tenkte eg på at eg kanskje burde gå å stille meg i døren, men så var det hele over. Tok bare noen sekunder. Satt på skype med JT og klokken var ett om natten. Når det hele holdt på trodde eg først at det var eg som hallusinerte eller bare var svimmel, men siden eg var ganske klar i tankene, så gikk det opp for meg etterhvert hva det var. Gla for at JT var der i andre enden :D Rett etter det hadde gitt seg, hørte eg utrykkning med brannbilene fra brannstasjonen som ligger ikke så langt fra her eg bor. Litt spennede å ha opplevd det og, så lenge det ikke blir mer alvorlige. Gla eg var våken så sent, ellers hadde eg garantert sovet gjennom det hele :p

Ps: har fått vite at det sto om jordskjelvet i avisen i dag, og inne i Kobe hadde det visst målt 4 og her i Osaka 3 på skalaen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.