tirsdag 22. april 2008

Spring Consert

Sang og musikk e noe eg har vokst opp med, og e en stor del av livet mitt. Med til dette hører også det å synge i kor. I tillegg til Tezukayama Gospelkor, e eg med et kor i Semboku kirke. Vi e 7 medlemmer og en dirigent, og vi synger alt fra klassisk til gospel og mye mer. Siden det er blitt vår no og nærmer seg sommer, fant vi ut at en vårkonsert ville vært koselig, så vi trykte opp "flyers" og reklamerte så godt vi kunne. Vi øvde ekstra hardt og mye og gledet oss masse til dagen skulle komme :D Ca 30 stykker kom (og var egentlig ganske greit, for då slapp det å bli så trangt om plassen). Flere av mine venner både fra Tezukayama og fra Kobe kom, så ble veldig gla for så mye støtte. Fikk gjort opptak og, men sliter litt med å legge det inn på dataen, så det får komme etterpå.

Etter konserten dro eg sammen med mine venner ut for å spise på Namba. Vi dro til sånt "spis alt du orker" yakiniku sted. Yakiniku e egentlig ganske dyrt, men ene kompisen min e engelsklærer og ene eleven hannes jobbet der, så vi fikk en god deal + VIP rom, så vi følte oss ekstra spesielle der vi satt :p Vi spiste så vi trodde i skulle trille ut derfra, og hadde en ganske arti kveld. Perfekt avsluttning på en perfekt dag!

Ingen kommentarer: