tirsdag 18. september 2007


Jaja... tiden har gått (nesten 3 uker for å være nøyaktig) og eg begynner endeli å komme i orden.
Leiligheten eg bor i e kjempe stor i forhold til ka eg hadde trodd og kjempe fint. hadde aldri hatt råd til noe sånt i Norge. har til og med gjesterom og et eget rom til å ha klærene hengende i. allti vært en drøm (selvom det eg har no e kombinert bod hehe :-) Har til og med fått himmelseng. Ingen flere myggbitt om natten på denne jenta her nei ;-) :-P hehe... Leiligheten ligger i et av de bedre strøkene/bydelene her, så e masse rike rundt meg og eg bor i nærheten av en park (kjempefin faktisk) som det går ann å trene i eller bare sitte på en benk å lese eller gå turer i.

Menigheten og de folkene eg ska jobbe med e kjempe greie, selvom eg e yngst. Har blitt invitert hem til en masse folk og greier. Klager absolutt ikke. :-D Var dette eg håpet på, selvom de e voksen og endel eldre enn meg, e det allti kjekt å ha noen å snakke med. Og annenhver søndag ska eg ta toget til et sted som heter Takarazuka å være med på ungdomsmøte de har der om kvelden. Gleder meg litt! For de fortalte at de hadde ca 15 ungdommer som kom fast. (men fikk og vite at eg ska ta ordet ungdommer med en klype salt, for her i Japan e man visst en form for ungdom til man e gift og det trenger ikke allti skje før man e rundt 30 og 40 år så) hehe... men gleder meg masse forde!

Ingen kommentarer: