fredag 25. januar 2008

Den gang...

Som de fleste sikkert har fått med seg så fikk eg besøk i julen av min kjære (Jan Tore) og Hege. Ska være ærlig... har eg gledet meg til de skulle komme helt siden før eg flyttet til Japan (selvom det ikke gikk opp for meg at de hadde vært her før etter at de hadde dratt igjen). Dagen de kom var eg helt grøtete i hode. På vei til flyplassen greide eg å gå på feil tog og på den måten komme forseint til å hente de. Heldigvis var de litt sene ut og, så eg kom rett før de kom drassende ut på all baggasjen. Etter å ha komt oss vel tilbake til leiligheten, bar det av sted til butikken for å kjøpe litt mat og så til kirken for å lage klart til Friday Cafe som vi har 2 ganger i mnd. Hege var ganske trøtt hele den dagen, så eg så det på som min oppgave å holde henne våken, men JT lærte å spille shogi av en av guttene som kom. Shougi ligner på en måte på sjakk, og sies å være opphaveren til sjakk. Eneste e at shogi e mye mye vanskeligere (og eg e ikke i stand til å forklare ettersom eg egentlig ikke forstår meg på spillet).

Dag nummer 2 skulle vise seg å bli minst like interessant. Bi manglet nisse til juletrefesten for barna i kirken og rask som eg var, hadde eg meldt JT frivillig til å være nisse. Hadde spurt han på forhånd... Eller.. retteresagt, når eg spurte han sa eg: Vi mangler en nisse til juletrefesten for barna i kirken. Kan du være?? Det e foresten bare ett svar som e riktig, ettersom eg har gitt de et svar allerede. Håper det går bra....?! Kjempe kjempe gla i deg!!! <3<3<3.>
Egentlig en ganske vellykket dag :-D.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha!!! :D