lørdag 31. mai 2008

Familie og besøk

Fikk endelig treffe Jp, JT og den amerikanske vertsfamilien min igjen. Det e over et halvt år sidensit eg traff de, og det var ganske godt å kunne føle seg heme igjen. (så skal det sies at eg føler meg heme når eg e med folk som e gla i meg og som eg e gla!) Sist eg traff de var i begravelsen til Debbie, så var gla for at det var en litt gladere situasjon denne gangen. :D

Var og en tur innom gamleskolen min (CVCA) for å hilse på lærerene og hente JP ut av skolen for en dag. Det som e så arti e at alle husker meg forsatt, endå det er 4 år siden eg gikk der. E vel kanskje fordi eg alltid stikker innom når eg e på de kanter, snakker vanligvis i Mr. Shilling sine timer og, og forteller om Norge eller der eg befinner meg for tiden, og viser masse bilder. Denne gangen var vi heldig å komme åp besøk på rette dagen. Hvert år lager Miss Runyoun (tror det skrives sånn) kake til de norske eleve, sånn for å vise en ekstra oppmerskomhet rundt 17.mai, og denne gangen var intet unntak. Siden 17.mai var på en lørdag, ble kaken servert på mandagen etter. Halve sjokolade og halve bløtkake. må si at eg likte sjokolade delen best :D Var kjekt med litt ekstra feiring før vi fortsatte dagen med å besøke en venninne av meg. Negler ble fikset til brylluppet og litt jente sladder blir det alltid. Ganske greit at JT kunne henge med brødrene hennes, så slapp han å høre på :p En super dag!

Ingen kommentarer: