lørdag 13. oktober 2007

2 lørdager i månden har vi kor, og i dag var en av de lørdagene. Det e like spennende hver gang. Kan ikke si de e de beste til å synge men de legger hele sjelen sin i det, så det blir bra uansett. I dag lærte eg de en ny sang, "I got mine". Det e en a kapella gospel sang som eg lærte i New Orleans, når koret mitt i Norge var på turne i 2000. Den e rytmisk og arti å synge. Eg måtte forandre litt på den utifra sånn den egentli e, for har lært den uten noter å tekst, så det gikk på hukommelsen. Vi greide faktisk å synge den 3 stemt og det hørtes ganske bra ut. gutenne sang rytmen og jentene teksten. Vi ska synge den og et par andre på basaren 21.oktober. No må vi bare få til de andre sangene like bra, så blir dette helt superdupert :-)

Her er noen av medlemmene. I dag var vi 12 stykker.

1 kommentar:

Marie sa...

mie heii! så koselig å se deg på bildene:) har lurt så på åssen du har det! har ikke lest hele, men ser ut som du har det bra! du er så modig! skulle ønske vi kunne møtes før neste sommer, men det blir gøy da! gleder meg masse allerede! gud velsigne deg i alt du gjør! klem marie