torsdag 11. oktober 2007

Pakke

Fikk pakke i posten i dag. En stor 10kilos pakke. Med masse snop, toro mat, bilder, varme klær, vanilje sukker, sukkerkulør, piffisukker, bamser, noter, korset mitt og masse mer. Masse nyttig og unyttig, men likefullt varmer godt og hjelper på humøret. Går rundt i en lykkerus og svever på en rosa sky i den syvende himmel.
Pakken kom egentli når mens eg var på jobb, og var bare ved en tilfeldighet når eg stakk hjemom for å hente noen bøker at eg så lappen fra postbudet. Ble kjempe skuffet for det viste seg at han hadde kommt bar ett kvarter etter at eg hadde dratt tidliggere på dagen, og postkontoret ligger et stykke unna, så hadde eventuelt ikke fått tak i pakken før på mandag. Tok med lappen til kirken for å få hjelp av Åshild til å oversette slik at eg kunne finne ut kor postkortoret lå helt nøyakti. Til min store overaskelse, etter et par telefoner, viste det seg at posten leverer pakker helt til kl.9 om kvelden selvom postkontoret e stengt. Så kl. kvart på 9 kom postbudet på scooter til kirken og leverte pakken. Eg strålte av glede og tok hjertelig i mot. En fatastik glede å få rett før helgen!

Ingen kommentarer: