lørdag 6. oktober 2007

Bare meg.

En ekstra fridag i ny og ne gjør bare godt. ihvertfall når man i teorien jobber 6 dager i uken. Fant ut at dagen i dag skulle brukes kun på meg, så det ble ekstra go mat til lunsh og middag, sightseeing rundt om kring i Osaka og kino på kvelden. Så Arthur og mini moyene. Egentli en barnefilm, men så pysete som eg e til å se film alene, var dette det perfekte valget. Filmen var heldigvis med egnelsk tale og japansk tekstet. Med min innlevelse når eg ser filmer, la eg faktisk ikke særli merke til teksten, så det gjorde liksom ingenting. Eneste ulempe med å leve i filmene eg ser, e at det var bare eg som satt og lo i kinosalen. Huff... lenge siden eg har følt meg så flau. I tillegg til at det kun var par i som satt og så på filmen (bortsett fra en til som gikk singel) skilte eg meg jo ikke akkurat mindre ut. Syns egentli at det e litt rart at en barnefilm går kl.8 om kvelden, men den var jo litt romantisk, og på engelsk tale, så det gir vel egentli mening at det ikke var barn der. Jaja. Som den alienen eg e her i Japan og synes eg det har vært en arti dag. Masse rare blikk, store smil hver gang eg prøver meg på japansk, og mitt like store smil tilbake hver gang de svarer og eg ikke forstår. Egentlig en meget enkel forklaring på det. Forde hver gang eg prøver meg på japansk e det i andre stettinger enn boken bruker, så de svarer aldri etter boken. Et lite problem til tider har eg merket, men det sprer ihvertfall litt humor og skaper like spennende situasjoner hver gang.

Ingen kommentarer: