lørdag 24. november 2007

Adventsgudstjeneste

Var på adventsgustjeneste i dag på Rokko Island. Kirken på Rokko Island har lokale i bunnen av en kjempe stor boligblokk, med et treningsenter på ene siden og noe annet på andre siden. Var litt spesielt og annerledes i forhold til det eg e vant med fra heme i Norge.
Sjømannspresten kom fra Norge i dag morges, og tror har ska reise litt rundt å holde gustjenster i noen uker no, så han startet like godt med oss først. Litt tidlig kanskje, men det gikk helt greit. (Til og med eg synes det var litt greit, tiltross for at eg egentli ikke gjør noe julegreier før 1.desember!). Det var kjekt med en norsk gudstjeneste igjen og han var ganske flink til å preke, så eg stortrivdes. Vi sang masse julesanger og tente adventslysene og. Litt rart så tidli, men veldi kjekt! Var også veldi kjekt å treffe så mange norske, både folk eg har truffet før og helt nye ansikter. :D

Ingen kommentarer: