fredag 23. november 2007

Healthy/Unhealthy

Meg og Hisako var å spiste på en sånn "spis så mye du orker" restaurant. Der ble resultatet som beskrevet helt nederst i innlegget. Tror eg gikk og forsynte meg en 5-6 ganger, men Hisako kun 2. Nei foresten.... Hun gikk en gang for meg og, fordi det begynte å bli litt flaut etter et viss anntall ganger. hehe... De hadde kjempe go mat der, og ska garantert tibake. ;) Digger mat!! Syns det var litt morsomt når eg spurte hon om maten smakte godt, svarte hon "sunt". Så sa eg ja sunt, men godt? og då svartehon "sunt, og godt", og hon svarte allti sunt først. hehe... Har fått en følelse av at japanere e opptatt av et ekstremt velbalansert kosthold. Kjems nesten når eg tenker kor ektremt usunn eg e. Men man lever bare en gang... hehe... :P

Hisako:
Sunn
Japansk mat
Grønn te

Mie:
Usunn
Europeisk mat
Brus

Ingen kommentarer: