onsdag 28. november 2007

English??


Når japaner snakker og skriver engelsk går ordene og uttalen litt sånn hips om haps, men de prøver så godt de kan, og de ska ha all ære over innsatsviljen. Men ikke alltid går det like bra. Dette skrivet fikk eg i september når de skulle stenge vannet i noen timer. Som eneste utlending i bygningen står det stor respekt av at de tok seg tid til å skrive dette på engelsk til meg. Men kan ærli si at det tok meg en stund å lese gjennom det. Ble litt humoristisk når de begynte å snakke om å execute og collect fire prevention rainwater.

Trykk på bilde så forstørres det opp og blir enklere å lese ;)

4 kommentarer:

Renate sa...

Endelig brevet eg har hørt såååå mye om! :D ha ha ha!!

Anonym sa...

Har orginalen hjemme hos meg jeg ;)

Anonym sa...

haha... det er en kopi :P

Anonym sa...

WUTeva :p